Valentina Aléssandra Nicole Lopez Salazar

OM DIG..
1. Namn - Valentina Aléssandra Nicole Lopez Salazar
2. Syskon - Två systrar och en bror
3. Född - Puerto Rico, San Juan
4. Ögonfärg - Mörkbruna
5. Längd - 160 cm
6. Skostorlek - 35-36
7. Höger eller vänsterhänt - Höger
8. Stjärntecken - Lejon
9. Hårfärg - Brunett
10. Födelseort - San Juan

DAGENS..
1. Låt - One wish
2. Saknad - Min äldsta syster som bor i Puerto Rico
3. Kläder - Jeans från Ginatricot och en topp från Brasilien
4. Smink - Mascara, ögonskugga, puder och läpsyl
5. Underkläder - Ljusrosa
6. Mat - Enchiladas
7. Köp - Inget
8. Göra sen - Sova!
9. Godis - Bara glass
10. Pinsammaste - Inget faktiskt

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om att plocka svamp - Nej
2. Tycker du om godis - Claro
3. Hur många gånger i veckan äter du godis? - Olika
4. Äter du oftast nyttig mat - Ibland, ibland inte
6. Är du stark - Nej haha
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Benen, jag har dansat sen jag var liten
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Oftast
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Ja
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Ja, är döpt efter min mormor som också heter Valentina
12. Du tycker att du själv är smart - Såklart
13. Vad är det sämsta hos dig - Inget enligt mig haha...
14. Vad är det bästa hos dig - Nästan alltid glad! =D
15. Har du bra självförtroende - Oftast
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Inte så mycket
17. Du tycker om att vara med killar - Såklart!
18. Känner du dina grannar - Nej inte en ända haha
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Ljusrosa
20. Använder du BH varje dag - Såklart
21. Svär du ofta - Inte så mycket
22. Gillar du skolan - Ganska mycket, det är roligt med frisör
23. Har du någon gång skolkat - Förut men inte längre
24. Spelar du något instrument - Nej
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Dans
27. Har du några tatueringar - Nej men jag skulle kunna tänka mig i framtiden
28. Har du några piercningar - Ja, i öronen och naveln
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Så fort jag får chansen hihi! =)
30. Tycker du om djur - Om dom är söta och snälla

BRUKAR DU..
1. Sova - Såklart
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej
3. Röka - Nej
4. Snusa - Nej
5. Dricka - Ibland men inte så ofta
6. Skada dig - Nej
7. Klä dig i svart - Ibland
8. Hata folk - Falska
9. Lita på folk - Bara familjen och dom närmaste
10. Skada dig med flit - Nej
11. Drömma mardrömmar - Ibalnd
12. Gå i skolan - Ja
13. Gå i kyrkan - Ibalnd
15. Vilja dö - Nej

NÄR..
1. Åt du senast - Nyss
2. Läste du ut en bok senast - Det kommer jag inte ihåg...
3. Köpte du något senast - I söndags, ett linne
4. Svor du senast - Vet inte
5. Sjöng du senast - Idag
6. Klagade du senast - Idag, jag hade ont i magen =(
7. Klantade du dig senast - Vet inte

HAR DU..
1. För många vänner - Det kan man aldrig få för många av
2. förföljelsemani - Ursäkta?
3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej
4. Skadat någon - Nej
5. Färgat håret - Ja
6. Några piercnings - Ja, i öronen och naveln
7. Några tatueringar - Nej
8. Egen dator - Ja
9. Gjort bort dig rejält - Ja haha...

ÄR DU..
1. Snäll - Oftast
2. Snygg - Fråga inte mig?
4. Lång - Nej
5. Kort - Ja, 160 cm
6. Klantig - Nej
7. Tönt - Nej
8. Tjock - Nej
9. Smal - Med kurvor

Nu vet ni lite om mig, puss! ♥
/Valentina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0